Meškanie letu

Lufthansa - Meškanie letu, Zrušený let, Kompenzácia

Lufthansa - Meškanie letu viac ako 3 hodiny alebo zrušený let bez upozornenia vopred? Meškanie letu alebo zrušený let, či už počas pracovnej cesty alebo dovolenky nie je vôbec príjemné. Vedeli ste však, že v určitých prípadoch máte pri meškaní letu nárok na kompenzáciu (odškodné) od leteckej spoločnosti? Podľa dostupných štatistík 86% cestujúcich o tomto nemá ani potuchy a ukracuje sa tak o zaslúženú finančnú náhradu. To je však minulosťou. My vám pomôžeme domôcť sa svojich práv. Sme tu pre Vás.

Lufthansa - meškanie letu - zrušený let - odškodné - kompenzácia

Aké odškodné môžem získať?


Výška finančnej kompenzácie sa odvíja od vzdialenosti medzi miestom odletu a príletu v prípade zrušenia letu bez informovania vopred min. 14 dní alebo meškania letu viac ako 3 hodiny po prílete v mieste príletu. Pokiaľ daný let spĺňa atribúty podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 261/2004, rozlišujeme tri úrovne možnej kompenzácie.


Vzdialenosti a výška kompenzácie:


  1. Do 1 500 kilometrov – odškodné 250,- € / osoba
  2. Od 1 500 do 3 500 kilometrov – odškodné 400,- € / osoba
  3. Nad 3 500 kilometrov – odškodné 300,- € alebo 600,- € / osoba


Viac informácií ohľadom posúdenia nárokovateľnosti si prečítajte na naších stránkach v článkoch Kedy mám nárok na odškodné alebo  Kedy mi nevzniká nárok na kompenzáciu.



Letecká spoločnosť Lufthansa


Lufthansa, oficiálne známa ako Deutsche Lufthansa AG, je jednou z najväčších leteckých spoločností v Európe. S hlavným sídlom vo Frankfurte nad Mohanom, Nemecko, Lufthansa slúži ako vlajková loď Nemecka a je základným kameňom Lufthansa Group, ktorá zahŕňa niekoľko dcérskych leteckých spoločností. So založením v roku 1953 Lufthansa už viac ako šesť desaťročí symbolizuje spoľahlivosť, bezpečnosť a prvotriedne služby.


Rozsiahla Sieť a Moderná Flotila


Lufthansa operuje širokú sieť letov, pripájajúcu stovky destinácií po celom svete, vrátane dlhých medzikontinentálnych trás. Spoločnosť neustále modernizuje svoju flotilu a je známa tým, že investuje do najnovších modelov lietadiel ako Airbus A350 a Boeing 787 Dreamliner. Tieto investície nielenže zvyšujú komfort cestujúcich, ale aj znižujú environmentálny dopad leteckej dopravy vďaka úsporným a ekologickejším technológiám.


Záväzok k Zákazníckemu Servisu


Lufthansa je známa svojim záväzkom k vynikajúcemu zákazníckemu servisu. Ponúka rôzne triedy cestovania, od ekonomickej triedy po prvú triedu, kde sa cestujúci môžu tešiť na exkluzívne služby vrátane prístupu do salónikov, gurmánskeho stravovania na palube a extra pohodlných sedadiel. Lufthansa tiež neustále rozširuje svoje digitálne služby, vrátane mobilnej aplikácie, ktorá umožňuje cestujúcim jednoduchšie spravovať ich rezervácie, online check-in, a sledovanie batožiny.


Angažovanosť vo Vývoji Udržateľnosti


V súlade s globálnymi snahami o znižovanie emisií CO2 Lufthansa intenzívne pracuje na znižovaní svojho uhlíkového odtlačku. Spoločnosť sa zaviazala k používaniu udržateľných leteckých palív a realizuje viaceré projekty na znižovanie emisií v celej svojej operácii. Táto iniciatíva je súčasťou širšej stratégie Lufthansy zameranej na udržateľnosť a ekologickú prepravu, čím sa snaží byť priekopníkom v ekologickejšom prístupe k letectvu.


WEBSTRÁNKA Leteckej spoločnosti Lufthansa


Máte pocit, že vám odškodné od leteckej spoločnosti Lufthansa prináleží? Ozvite sa nám!


Váhate, či spĺňate nárok na odškodné za meškanie letu alebo zrušený let? Neváhajte a ozvite sa nám. Bezplatne Vám nárok overíme a v prípade jeho platnosti, Vám veľmi radi pomôžeme s jeho uplatnením.


VYPLŇTE ONLINE ŽIADOSŤ UŽ ZA PÁR MINÚT KLIKNUTÍM TU.


Lufthansaairlineletecká spoločnosťmeškanie letuzrušený letkompenzáciaodškodnédelayed flightcancel flight