Odporúčania našich klientov

Odporúčania služieb ClaimWin našimi klientmi sú pre nás a rovnako aj pre našich potenciálnych klientov veľmi dôležité ako zdroj spätnej väzby a informácií o našich postupoch a službách. Do budúcna určite neprestaneme túto cennú spätnú väzbu od našich klientov zhromažďovať, nakoľko práve vďaka nej, môže naša spoločnosť rásť.

Malo veci ma takto prijemne prekvapi, islo to lahko, rychlo, s uspesnym koncom! vyborna komunikacia, vsetko za 1. Dakujeme.

Austrian Airlines - pán Ľubomír (G)

FLO - VIE, zrušený let

Našu dovolenku na Maldivách nám skomplikovalo meškajúce lietadlo z Košíc do Istanbulu, kvôli ktorému sme nestihli let do Malé. Po neúspešných pokusoch o odškodné priamo od leteckej spoločnosti či poisťovne, sme sa obrátili na ClaimWin a o tri týždne sme mali peniaze na účte, o nič sme sa nemuseli starať. Profesionálne jednanie, ústretovosť a promptnosť, nemám čo vytknúť, jedine odporúčať. Ďakujeme!

Turkish Airlines - pani Lýdia (FB)

KSC - IST - MLE, zmeškanie nadväzného letu

Dakujeme, kompenzacia letu bola vyriesena rychlo transparentne a profesionalne, urcite odporucame … taktiez v pripade podobnej udalosti sa opatovne obratime na Vasu spolocnost, dakujeme a prajeme vela spokojnych zakaznikov.

Wizz Air - pani Zuzana (G)

KSC - LTN, meškanie letu viac ako 3 hodiny

Ďakujem veľmi pekne. Super komunikácia, peniažky na účte. Odporúčame všetkým.

Eurowings - pán Rastislav (G)

PUT - DUS - VIE, zrušený let

Leteli sme z Bratislavy do Egypta, let nám meškal 5 hodín. Vďaka ľuďom z meškanieletu.sk sme našu Kompenzáciu získali do 7 týždňov. Transparentná komunikácia od začiatku, odporúčam ďalej.

Air Cairo - pán Paul (FB)

BTS - HRG, meškanie letu viac ako 3 hodiny

Od začiatku celého procesu, do 3 týždňov peniaze pre mňa aj priateľku boli na účte. Komunikácia cez mail stačila, veľmi pozitívny a milý prístup! Môžem len odporučiť

Wizz Air - pán Tibor (G)

EIN - VIE, meškanie letu viac ako 3 hodiny

Ďakujem veľmi pekne. Super komunikácia, peniažky na účte. Odporúčame všetkým.

Finnair - pani Katarína (FB)

HEL - VIE, zrušenie letu

Za meškanie letu viac ako 3 hod. som žiadala odškodne najprv priamo od leteckej spoločnosti – nepochodila som, zamietli. No keď som sa obratila na tuto firmu, zrazu letecka spoločnosť zmenila postoj. Odškodne už mam na učte. VEĽKE ĎAKUJEM všetkym VAM, ktori ste sa na tom podieľali a vrelo tuto firmu odporučam.

Wizz Air - pani Helena (G)

TAT - LTN, meškanie letu viac ako 3 hodiny

Po zrušení nášho letu som na kompenzáciu ani nepomyslela, lebo som si nevedela predstaviť túto administratívnu náročnosť, vlastne som ani popri svojich povinnostiach nevedela, odkiaľ začať. Na túto spoločnosť som dostala tip od známeho a lepšiu radu mi ani nemohol dať. Profesionálny prístup, neustále informovanie o priebehu vybavovania až do úspešného konca. Za vrátené peniaze môžem opäť navštíviť nejakú zaujímavú destináciu 🙂 Vrelo odporúčam.

Eurowings - pani Alena (G)

JFK - DUS, meškanie letu viac ako 3 hodiny

Maximálna spokojnosť !!

Orange2fly - pani Martina (FB)

HRG - BTS, meškanie letu viac ako 3 hodiny

a mnoho ďalších … Ďakujeme Vám veľmi pekne.

Nenechajte sa ukrátiť o svoj nárok

Meškanie letu viac ako 3 hodiny po prílete vo finálnej destinácií? Zrušenie letu bez informácií vopred najmenej 14 dní? Tieto a rovnako aj ďalšie situácie, ktoré ste zažili, riešime v zmysle EC261/2004 v častokrát náročných jednaniach s leteckými spoločnosťami v snahe obhájiť nárok na odškodné za našich klientov. Preto pokiaľ ste boli účastníkom meškania alebo zrušenia letu, pokojne nám odošlite jednoduchú online žiadosť a nenechajte sa ukrátiť o svoj nárok, ktorý Vám samozrejme preveríme a následne budeme za Vás bojovať.

Budeme nesmierne podctení, pokiaľ aj Váš názor budeme môcť pridať medzi už existujúce odporúčania našich klientov.